HOME - Verzenden en Retourneren

  • 0 Product(en) € 0,00

    • 0 Product In de winkelwagen

      Totaal € 0,00

Verzenden en Retourneren

( Gemarkeerd met een * = niet gegarandeerd )
Wanneer komt mijn bestelling aan ? ( DHL Gratis )
Uw bestelling word spoedig dan wel binnen 7 werkdagen verzonden na ontvangst van uw betaling.
                                                 DHL



*Hoe laat wordt mijn pakje op een (huis)adres bezorgd?
Tussen 12.00 en 18.00 uur. In geval van 'niet thuis' kan het voorkomen dat de chauffeur het ’s avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert.

Pakketten die op Vrijdag worden aangeboden bij DHL lopen vertraging op.
*Vrijdag afgeleverd bij een DHL punt of opgehaald door DHL, worden pas Maandag avond gesorteerd en verwerkt, u zult uw pakje dan Dinsdag en uiterlijk Woensdag in huis hebben.

Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd?
Als u niet thuis bent op het moment van aflevering en de bezorger kan het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laten ze een bericht achter en proberen ze het later opnieuw
(maximaal 3X). 
Kunnen ze het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afleveren of het pakje wordt geweigerd, dan zenden ze het pakje terug naar surprisingsale.com
We brengen hiervoor de kosten bij u in rekening.

Bezorgen bij een DHL Servicepoint.
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij een DHL point.
zoek een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. 
Hier treft u ook de openingstijden aan van dit servicepoint. 

Hoe herken ik een DHL SERVICEPOINT?
  • DHL SERVICEPOINT is een locatie bij u in de buurt waar u pakjes kunt ophalen en/of verzenden. 
  • Vaak herkent u een DHL SERVICEPOINT aan onderstaand logo op lichtbakken en borden binnen en het DHL SERVICEPOINT.


Hoe weet ik of het pakje op het DHL SERVICEPOINT is aangekomen?
*U krijgt een bericht per e-mail, SMS of gesproken bericht (telefonisch per computer) als het pakje voor u klaar ligt op het DHL SERVICEPOINT. 
( krijgt u binnen 7 werkdagen nog geen bericht, laat het ons dan weten )

Hoe lang blijft het pakje op het DHL SERVICEPOINT beschikbaar?
Indien het pakje na 2 dagen nog niet is opgehaald, ontvangt u een herinnering. 
Dat gebeurt ook nog een keer na 5 dagen. 
Als het pakje 7 kalenderdagen na ontvangst van het pakje op het DHL SERVICEPOINT niet is afgehaald, sturen ze het pakje terug naar Surprisingsale.com. 
Zowel u als surprisingsale.com ontvangen hiervan een bericht per sms of mail. 
Het pakje is vanaf dat moment niet meer beschikbaar op het DHL SERVICEPOINT.
Kosten worden in dat geval wel aan u berekend.

*Kan iemand anders het pakje op het DHL SERVICEPOINT ophalen?
Wij verzenden met ‘Extra zekerheid’ en betekend dat alleen u, zoals vermeld op het pakje, met een geldig legitimatiebewijs het pakje kan ophalen.

Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet bezorgd worden. 

* Onze richtlijnen  voor het bezorgen van uw bestelling ( zie schema )
(* Niet gegarandeerd )
 
Besteld op Eerste bezorgpoging
*Maandagochtend Dinsdagmiddag
*Dinsdagochtend Woensdagmiddag of -avond
   
*Woensdagochtend Donderdagmiddag
   
*Donderdagochtend Vrijdagmiddag 
*Vrijdagochtend Dinsdagmiddag, avond of  uiterlijk Woendsdag
*Zaterdagochtend Dinsdagmiddag, avond of  uiterlijk Woendsdag

Zelf afhalen.

Het is mogelijk om zelf af te halen, echter zitten hier wel extra administratiekosten aan verbonden en zal er een afspraak gepland moeten worden via het ticket systeem in uw account.
______________________________________________________________________
 


Afbeeldingen op de site kunnen mogelijk afwijken van de artikelen die aan u worden geleverd!

U kunt uw zending volgen via het door surprisingsale geleverde Track en trace nummer.

Via onderstaande link, kunt u uw pakket volgen.

https://www.dhlforyou.nl/login/track

Verzenden via extra kosten €8,05. 

 
  • Vandaag besteld, morgen in huis
    Als u een pakket verstuurt, streeft PostNL ernaar uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding te bezorgen. U volgt uw pakket online met Track & Trace.
  • Zaterdagbezorging
    We bezorgen ook op zaterdag. Pakketten die u op zaterdag aanbiedt, bezorgt PostNL op dinsdag.
  • Aflevering bij de buren
    Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan bieden we het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan in een ticket 'alléén huisadres' wij vermelden dit op het pakket en PostNL leveren het dan niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.
  • Tweede bezorging
    Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer.
  • Afhalen op een Postkantoor
    Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen 3 weken op het Postkantoor afhalen, daarna verzenden we het pakje retour aan verzender. ( in dat geval worden retourkosten aan koper in rekening gebracht)
  • Onderstaand een schema als richtlijn.
 
Besteld op Eerste bezorgpoging
Maandag voor 16:00 uur dinsdag
Dinsdag voor 16:00 uur woensdag
Woensdag voor 16:00 uur donderdag
Donderdag voor 16:00 uur vrijdag
Vrijdag voor 16:00 uur zaterdag
Zaterdagochtend voor 11:00 uur maandag
   
 
 
6. Ruilen en herroepingsrecht

6.1 De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren, dan wel binnen 24 uur.
Overeenkomsten met consumentkopers, die via de internetsite tot stand zijn gekomen of op een andere wijze waarbij uitsluitend gebruik is gemaakt van elektronische communicatie, geldt dat de consumentkoper het recht heeft zonder boete en zonder opgaaf van redenen een herroepingsrecht uit te oefenen binnen de (7) werkdagen na aflevering van het product in kwestie.
Van dit herroepingsrecht zijn uitgezonderd producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken, of op andere wijze zijn gebruikt, zoals staafmixers, Blenders, Koffiezetters, lingerie, intieme 18+ artikelen etc.

6.2 Indien de consumentkoper van het herroepingsrecht zoals vermeld in het vorige lid gebruik heeft gemaakt, dan draagt surprisingsale.com  zorg voor terugbetaling binnen maximaal 30 dagen van het door de consumentkoper betaalde aankoopbedrag. 
 

Retourneren (Kosten voor koper)

Voor landen buiten Nederland gelden andere regels:

Artikel dient onder verzekering te worden retour gestuurd + track trace code door te geven. 
 
Stappenplan retouren binnen Nederland:


ONTVANGER VAN HET PAKJE

 
  • Naam:  Surprisingsale
 
  • T.a.v.:  Afdeling retouren 
 
  • Land:   Nederland
 
  • Straat: Industrieweg 
  • Huisnr:13A
  • Postcode:4538 AG
  • Plaats: Terneuzen

DETAILS PAKJE


 
  • Uw referentie: ( Order nummer )
 
  • Track & trace verplicht.
 
  • Email: shop@surprisingsale.com
 
  • Bestemming: Het pakje wordt door de ontvanger afgehaald bij dichtstbijzijnde punt.
 
 
  1. Vul contact formulier, leg hier zo duidelijk mogelijk uit wat de reden is van retourneren.
  2. U ontvangt van ons een RMA formulier en een RMA code.
  3. Voeg originele pakbon, factuur en RMA formulier in de verpakking.
  4. Plak de verpakking goed dicht.
  5. Breng de verpakking naar een verzendfirma of laat het ophalen.
  6. Mail ons via het contactformulier de track & trace code door(3S code) 
 
  1. Zodra wij het pakje retour hebben in ons magazijn en hebben gecontroleerd, ontvangt u bij goede staat  een ander artikel of uw geld binnen enkele dagen retour op uw rekening.
  2. Mochten wij toch schades etc vinden, dan zullen wij u contacteren en laten u weten wat wij hiermee zullen doen. 



Het verwerken van retouren kan maximaal 14 dagen duren.

Bestellingen die vooraf met Ideal / paypal / creditcard zijn betaald, zullen sneller worden terug gestort en zal binnen enkele dagen op uw rekening staan.
Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een cadeaubon keren wij niet uit, hiervoor ontvangt u een nieuwe vouchercode,met de zelfde waarde als uw eerder ontvangen cadeaubon.

Alle retouren zullen zorgvuldig door ons gecontroleerd worden.
Onderstaande producten worden niet retour genomen:
 
* Beschadigde of gedragen producten.
 
* Producten waar vlekken op aanwezig zijn.
 
* Gewassen producten.
 
* Producten waarbij duidelijk vermeld staat dat wij deze niet retour nemen. 

* Producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken, of op andere wijze zijn gebruikt, zoals staafmixers, Blenders, Koffiezetters, elektronica, lingerie, intieme 18+ artikelen etc. 
 
* Producten die wij speciaal voor de u hebben laten maken of speciaal voor u zijn besteld.


Let op: Retourformulier & originele factuur meezenden.



Aangekochte artikelen die niet rechtstreeks via de webwinkel verlopen, maar bijvoorbeeld via een markt of winkel, kunnen niet retour worden gebracht.
U als consument, heeft immers de kans geboden gekregen om het artikel grondig te bestuderen en eventueel te passen.
Het is aan de verkopende partij de keus of er wel of te niet geld retour wordt gegeven.

Wij van Surprisingsale.com, zullen ook buiten de webwinkel er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen.
Surprisingsale, zal bij koop buitenom de webwinkel u een tegoedbon aanbieden, die u in de webwinkel of buiten de webwinkel kunt verzilveren.


 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.